CMO'ens guide til fremtidssikret digital forretning: AI, ESG & PIM

Hvordan sikrer du, at din digitale forretning både er effektiv, skalerbar og fremtidssikret? Deltag i vores eksklusive event og få værdifulde indsigter i, hvordan strategisk brug og håndtering af AI, PIM og ESG kan forvandle dine produktdata og processer til en konkurrencefordel.

Denne omgang af Digitale Rundstykker, er er designet til dig som CMO, Head of Ecommerce eller marketingansvarlig, der ønsker at være et skridt foran. Med to skarpe oplæg tager vi dig gennem værktøjer og strategier, der fremtidssikrer din digitale forretning og optimere din markedsindsats: AI, PIM og ESG.

Formiddagen er tilrettelagt med god tid til sparring, spørgsmål og netværk. Pladserne er begrænsede, så tilmeld dig i dag og få inspiration, indsigt og konkrete værktøjer til at fremtidssikre din digitale forretning. 

Mød dagens oplægsholdere

Lars Holm Byg
ESG PIM

Lars Holm Byg

Commercial Product Manager hos Dynamicweb

Tine Skovgaard
AI Marketing

Tine Skovgaard

AI Lead og Marketing Consultant, No Zebra

Program:

08.30 Morgenmad og registrering 

09.00 Velkomst og introduktion til dagen, Dynamicweb & No Zebra

09.15 Tine Skovgaard & Søren Valdorff, No Zebra

AI og PIM – Din genvej til smartere produktlanceringer
Lad AI og PIM effektivisere din håndtering af produktdata og kampagner. Fra automatisering af produktbeskrivelser til SEO-optimering og kampagnelancering – vi viser, hvordan du med AI i dit PIM-system kan frigøre tid og skabe bedre kundeoplevelser.

09.45 Q&A

10.00 Pause

10.15Lars Holm Byg, Commercial Product Manager

Bliv DPP-compliant og skab vækst med AI og PIM
EU’s krav om det digitale produktpas (DPP) kan blive en strategisk fordel for din virksomhed. Med AI og PIM kan du sikre compliance og samtidig åbne nye salgskanaler og vækstmuligheder gennem effektiv datadeling og struktureret datahåndtering.

10.45 Q&A

11.00 Tak for i dag!

Tilmeld dig nu

Vilkår for deltagelse

  • Arrangementet er udarbejdet til dig, der har en central rolle i at vækste jeres forretning digitalt.
  • Du/I deltager max 3 personer fra samme organisation.
  • Studerende, jobsøgende, bureaufolk og selvstændige konsulenter kan anmode om en plads ved at skrive til marketing@nozebra.dk
  • Af respekt for oplægsholdernes tid og bestilt forplejning, opkræver vi et no-show fee på 500 kr., hvis du melder afbud mindre end 48 timer før, eventet starter, eller ikke dukker op.

Praktisk info

Hvor:

  • Aalborg d. 4. feb: Homerunner HQ på Østerågade 27, 9000 Aalborg
  • Aarhus d. 5. feb: No Zebra HQ på Åboulevarden 3, 2 sal, 8000 Aarhus C
  • København d. 6. feb: Soho Rooftop, Flæsketorvet 68, 1, 1711 København

Tid: Kl 8.30-11:00

Forplejning: Der er let forplejning under hele eventet.