Tilbage til oversigten

Tiden er inde for B2B-virksomhederne. Jeres kunder forventer i dag samme smidige, personaliserede brugeroplevelse som B2C. Se, hvad jeres B2B-shop skal kunne anno 2019 for at topperforme, og hvordan I genererer mere salg og flere leads.

Gratis event den 19. februar i Aarhus fra 9-11(OBS: Aarhus er fuldt booket), 21. februar i København fra 9-11 og 12. marts i Varde fra 9-11 


"In the age of the consumer" ved mange B2B-virksomheder godt, at de kan performe og konvertere bedre online, og at deres kunde- og salgspotentiale er langt større. Til denne omgang Digitale Rundstykker viser vi dig derfor, hvad professionelle, topperformende B2B-webshops skal kunne anno 2019 og hvordan I skaffer mere trafik og salg m.v.  

Det store digitale udviklingspotentiale for B2B virksomheder dokumenteres jævnligt af store analysehuse som Forrester, og senest har en analyse fra Væksthus Syddanmark har vist, at de højt digitaliserede virksomheder har en markant højere omsætning end de lavt digitaliserede virksomheder.

De bedste øger i snit deres omsætning med 2,8 mio, hvorimod tallet er for de lavt digitaliserede virksomheder var 0,4 mio i perioden 2015 til 2017. 

 

Hvad får du med dig hjem?

Omdrejningspunktet for de to timer er webperformance, features, funktioner osv., der giver dine kunder den bedste oplevelse. Derudover vil vi inspirere dig til at få flere konverteringer via digital marketing.

På de cirka 2 x 40 minutter kigger vi på:

  • Hvilke tekniske krav og muligheder, der er til dit website anno 2019
  • Hvilke funktionaliteter din webshop bør indeholde
  • Hvordan du arbejder med leadgenerering og bearbejdning af leads igennem købstragten 
  • Hvordan du bygger et annonceringssetup som 'genkender' brugerne igennem tragten
  • Hvordan du kommunikerer virksomhedens value proposition fra kendskab til relation 

Hvem er eventet for?*

Arrangementet er udarbejdet til dig, der leder og/ eller arbejder professionelt med B2B eCommerce og digital strategi, og som søger inspiration til at rykke arbejdet til næste niveau.

Du har en central rolle i en mellemstor eller stor virksomhed, der arbejder aktivt med e-handel på B2B-markedet, og du har derfor noget kendskab til arbejdet med digital marketing og e-handel på forhånd.

*Obs: Max to personer pr. virksomhed. Arbejder du selv på bureau, for en softwarevirksomhed eller er selvstændig konsulent inden for det digitale område, skal du skrive til [email protected] angående muligheden for at deltage. Vi har 3 pladser til studerende, så skriv til ovenstående mail, hvis du er studerende og interesseret i at deltage. Vi forbeholder os ret til at afmelde deltagelsen for hhv. personer fra andre bureauer/softwarevirksomheder samt studerende, som tilmelder sig uden at have kontaktet os først.

 

 

Praktiske informationer:

  • Eventet tirsdag den 19. februar 2019 fra kl. 09.00 - 11.00 afholdes hos No Zebra, på Åboulevarden 3, 2. sal, 8000 Aarhus C. Du parkerer nemmest på Dokk1, to minutters gang fra No Zebra. (Aarhus er fuldt booket)
  • Eventet torsdag den 21. februar 2019 fra kl. 09.00 - 11.00 afholdes af No Zebra i SOHO, Flæsketorvet 68, 1.sal, 1711 København V. 
  • Eventet tirsdag den 12. marts 2019 fra kl. 09.00 - 11.00 afholdes hos Lauridsen Handel & Import A/S, på Ambolten 1, 6800 Varde 
  • OBS: Af respekt for oplægsholderne og andre interesserede deltagere opkræver vi et no-show fee på 500 kr., hvis du melder afbud senere end den 12. februar kl. 23, da vi i så fald har svært ved at nå at give pladsen videre.

Oplægsholdere

Rasmus Lynggaard

Rasmus Lynggaard

Chief Technology Officer (CTO)

Asger Storebjerg

Asger Storebjerg

Digital Marketing Consultant, No Zebra

Simon Eldevig

Simon Eldevig

Frontend Developer, No Zebra